4.4.07

Un dimecres...peculiar

Hola!

Estreno el Blogspot amb un "reportatge" sobre l'interessant matí que he viscut avui. He quedat amb la Mònica, i el que havia de ser una quedada rutinària, com les demés, ha esdevingut una gran diversió quan hem descobert...la exposició de Futbolí a l'Illa. Sí, ho heu llegit bé, FUTBOLÍ!

Ho explicaré de forma resumida pels que no ho hagin vist encara: sabeu el lloc on es fan exposicions a l'Illa, al costat del Decathlon? Doncs avui hi havia una bonica exposició de Fubolí al llarg de la història, però a més a més, hi havia una "zona recreativa" amb taules de futbolí per poder jugar amb un amic, familiar...total, que jo no m'hi he interessat gaire, però la pesada -amb carinyo- de la Mònica m'ha arrossegat fins a la paradeta, i res, al final ens hem acabat per inscriure i jugar la partideta.


El futbolí, esport hiper-addictiu

Doncs amb la partideta aquesta m'ho he passat genial! Encara que ella digués que no en sabia, m'ha guanyat de pallissa en dos partides, pro a la tercera va la vençuda, i l'he pogut guanyar.

I bueno, també hem estat xerrant una estona al laie, xerrant fins que se'ns quedava la boca seca i havíem de beure per seguir parlant...

Res més, dintre de poc temps començaré a publicar el meu Relatos del Campo de Batalla, obra que estic actualment escrivint i que posaré a la disposició dels interessats en llegir-se-la a la secció de DESCARGAS.

P'tó