6.4.07

El bon cinema té el seu preu

Hi everyone!

Aquí estic, donant la matraca com penso fer durant molt temps, encara que això sigui més aviat un passatemps personal que un experiment divulgatiu -era previsible que ho seria-, i avui ho faig informant-vos d'un fet que es podria titllar d'especial si no fos perquè no és cap novetat social.
Avui vaig al cinema. I abans de que em tireu pedres, us diré que feia sis mesos que no hi anava. És a dir, tant baixar-se pel·lícules d'estrena des d'Internet, que era ben còmode veure qualsevol cosa a l'ordinador amb els cascos posats, i per rematar, sense gastar-se ni un duro.

S'HA ACABAT! (de fet, no, però m'he autoimposat una norma reguladora)

A partir d'avui mateix, pararé de descarregar-me tantes pel·lícules de l'Ares. Que consti que no ho faig perquè els fills de puta de la SGAE em fagin pena -aquesta és una opinió inamovible-, sinó perquè el cinema de veritat es gaudeix en una sala gran, assegut en una còmoda butaca i assaborint unes crispetes calentones. Oh, ja se sap que el bon cinema ha esdevingut una utopia, principalment perquè TOTS els cinemes et foten una bona clavada quan simplement vols passar una tarda ociosa. Això, senyors i senyores, nois i noies, em repateja molt; és la barrera econòmica purament comercial que els cinemes i les grans indústries fílmiques ens posen als cinèfils quan volem practicar la nostra afició preferida.


Inseparable del cinema crispeter actual

Per cert, la pel·lícula que vaig a veure és El buen pastor, de Robert de Niro. Les bones crítiques he sentit per la ràdio m'han convençut.

CAAAANVI de tema, radicalment. I passem a una notícia d'actualitat. De fet, és un complement més del que portem veient aquests últims mesos, amb la febre de l'escalfament global i tota aquesta menjada de tarro -tinguem en compte les contínues intentones de la premsa d'intentar-nos culpabilitzar del problema- que té un origen purament polític.

I aquí enganxo un link perquè us informeu. No vull fer un
copypaste innecessari, que no tinc cap obsessió per omplir blog com molts altres fan.

Cliqueu aquí

P'tó

Fins una altra.