9.4.07

La Setmana Santa s'acaba...per alguns

Hola!

Avui és un dia que molta gent intentarà aprofitar al màxim. I demà també, perquè la Setmana Santa, senyors i senyores, està a punt de finalitzar. Particularment, no puc dir que hagi estat plenament fructífera, però el fet de no viatjar condiciona en gran part aquest estat d'insatisfacció. He quedat bastants dies, i la resta me'ls he passat fent panxing gairebé professional.

He rescatat la meva PS2 de l'oblit, i m'ho he passat -i encara m'ho continuo passant- genial jugant al NBA Street Vol.2, el meu videojoc fetitxe. És clar que, tenint la next-gen a casa, poca cosa podrà fer la vella Play.

Cada dia que passa, perdo un xic més de motivació literària. No escric amb tanta intensitat com fa uns dies. Em refereixo al relat actual...el meu objectiu d'arribar a les 20 pàgs. abans de començar de nou l'escola no l'he complert. A veure si demà m'hi poso, que si no estableixo un ritme, acabaré per deixar-lo de banda i perdré el fil del que escric.

Res més a dir. Quina vida més avorrida, no?

P'tó