5.4.07

Panxing sense fronteres

Hola!

Avui, dia de sofà, consola i ordinador non-stop! I mira que ja porto moltes hores, que si em pot fer mal, que si em tornaré gandul...però si ja ho sóc! És Setmana Santa, i vull batre els rècords de temps fent sofà com el típic americà de 120 kgs.

Ara bé, això no treu que en algun moment donat m'agafin flaixos d'avorriment i em vingui de gust agafar la porta i sortir a que em doni la fresca una estona. Però mira, la vida dura no trigarà en tornar, així que anem a invertir bé les hores.


Actualment, és el meu millor amic

Tornant al tema, és veritat que hauria d'aprofitar la tarda, trucar alguns amics o amigues per quedar...però com ja sabeu, uns fills de puta em van atracar i em van robar el mòbil. O sigui que no tinc l'agenda de telèfons i he perdut el contacte. Per suposat, ni un puto amic es passa pel msn, no fos cas -actualment tinc 0 connectats de 87 de Súnion- que us agafi una malaltia.

Doncs res, conforme vaig escrivint, em vaig cansant de la situació de panxing que estic experimentant. I per acabar de rematar la jugada, porta tot el sant dia plovent ininterrompudament. QUE ALGÚ EM RESCATI!!!!!!

P'tó